Gabinet Stomatologiczny
Protetyka, dentysta, stomatolog | Gabinet Stomatologiczny

Dlaczego strategia ma znaczenie teraz

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Do niedawna większość organizacji opieki zdrowotnej mogła przetrwać bez prawdziwej strategii, ponieważ większość firm rozumie ten termin. Nie musieli się martwić o to, jak być inni, ani podejmować bolesnych decyzji o tym, czego nie robić. Dopóki pacjenci przychodzili do drzwi, dobrze się spisali, ponieważ kontrakty za usługi pokrywały ich koszty i trochę więcej. Sukces zawdzięczamy skuteczności operacyjnej: ciężkiej pracy, przyjmowaniu najlepszych praktyk i zdobywaniu reputacji, która przyciągała zarówno pacjentów, jak i talenty. Praktycznie każdy dostawca znajdował się w większości sieci płatników, a pacjenci mogli na ogół szukać opieki w dowolnym miejscu, skromnie lub bez dodatkowych kosztów. Większość organizacji zmaksymalizowała przychody, oferując każdą możliwą usługę w możliwie jak największym zakresie i rozszerzając te same dobrze refundowane usługi, aby subsydiować skrośne mniej rentowne. Zazwyczaj strategia domyślnie miała skalę i obecność na rynku, aby zapewnić dobre stawki i być włączona do sieci.
Ale ta era się kończy. Dobra wydajność operacyjna pozostaje ważna, ale zwrot kosztów maleje i często nie pokrywa pełnych kosztów, ponieważ opieka nad pacjentami objętymi kontami ubezpieczeń publicznych zwiększa coraz większą część dochodów, a ubezpieczyciele prywatni są mniej skłonni do wzajemnego subsydiowania opieki. Wiele organizacji opieki zdrowotnej jest dziś w pobliżu pełnej wydajności, ale mają one płaskie lub malejące przychody.
Siła przetargowa została przesunięta z dostawców. Pacjenci wybierają produkty ubezpieczeniowe z zawężonymi sieciami i wysokimi odliczeniami, co czyni je bardziej wrażliwymi na jakość i koszty usług. Pracodawcy zwiększają presję, domagając się od dostawcy przejrzystości w zakresie kosztów i jakości, a nawet bezpośrednio w umowach z konkurencyjnymi dostawcami. Posiadanie dobrej marki już nie wystarcza: pacjenci i płatnicy szukają dobrej jakości, usługi według usługi.
Sześć podstawowych pytań strategicznych dla organizacji opieki zdrowotnej. Nadszedł czas, aby organizacje opieki zdrowotnej ponownie przemyśleć znaczenie strategii. Strategia polega na dokonywaniu wyborów niezbędnych do odróżnienia organizacji w zaspokajaniu potrzeb klientów. Te wybory dotyczą sześciu kluczowych pytań (patrz tabela).
Po pierwsze: Jaki jest nasz cel. Odpowiedź na to pytanie wymaga rozważenia podstawowego celu organizacji i określenia sukcesu. W większości firm zyski ściśle odzwierciedlają wartość tworzoną dla klientów, więc maksymalizacja zysków jest niezawodnym celem. Ale opieka zdrowotna jest bardziej złożona, a sukces finansowy i sukces z punktu widzenia pacjenta nie były ściśle powiązane. To wszystko jest możliwe, aby przynosić zyski, nie przynosząc dobrych wyników dla pacjentów.
W nowej erze strategia musi odzwierciedlać podstawowy cel organizacji opieki zdrowotnej: co stara się osiągnąć i dla kogo. Marginesy finansowe i cele wzrostu będą raczej skutkami niż czynnikami napędzającymi strategię. Historycznie, organizacje mogły realizować wiele celów, takich jak zaspokajanie potrzeb zdrowotnych wszystkich swoich społeczności, zachowanie autonomii lekarzy, edukowanie klinicystów i prowadzenie badań. Dzisiaj jeden cel musi stać się najważniejszy: poprawa wartości dla pacjentów.
Wartość definiuje się jako wyniki zdrowotne osiągnięte dla pacjentów w stosunku do kosztów ich osiągnięcia
[podobne: ortodonta wrocław, dentysta legnica, Gliwice stomatolog ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: dentysta legnica Gliwice stomatolog ortodonta wrocław