Gabinet Stomatologiczny
Protetyka, dentysta, stomatolog | Gabinet Stomatologiczny

Dlaczego strategia ma znaczenie teraz cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Jednostki IPU muszą odróżniać się od konkurencji, kładąc nacisk na opiekę nad niektórymi rodzajami pacjentów – tymi, dla których mogą osiągnąć lepsze wyniki i mieć szczególną wiedzę specjalistyczną, lub tymi, dla których mają podobne wyniki jako konkurenci, ale mogą zapewnić opiekę po niższych kosztach, szybciej lub wygodniej. Aby być konkurencyjnym, IPU musi mieć wystarczającą ilość pacjentów, aby wspierać zespoły odpowiednich subspecjalistów, najlepszy sprzęt i usługi wsparcia pacjentów niezbędne do osiągnięcia dobrych wyników. Partnerstwa i powiązania mogą być sposobami zwiększenia objętości lub przedłużenia opieki w całym cyklu opieki bez potrzeby nowych cegieł i zaprawy.
Jednostki typu IPU powinny również obejmować umowy dotyczące płatności pakietowych i inne modele płatności oparte na wartości, które nagradzają poprawę wartości. Te, a także przejrzystość w zakresie wyników, przyciągną większą liczbę pacjentów i stworzą pozytywny cykl poprawy wartości.
Piąte pytanie strategiczne brzmi: Jakie synergie możemy stworzyć w naszych istniejących jednostkach biznesowych i miejscach. Wszystkie złożone organizacje wymagają strategii na dwóch poziomach – dla każdej jednostki biznesowej i dla całej korporacji. W opiece zdrowotnej większe organizacje multisite mogą zwiększyć wartość pacjenta poprzez integrację systemu. Strategie na poziomie warunku i strategia na poziomie systemu powinny iść w parze.
Systemy dostarczania z wieloma szpitalami i placówkami treningowymi mają potencjalną przewagę w ich zdolności do koncentracji i dystrybucji opieki – na przykład system opieki zdrowotnej mógłby skonsolidować opiekę nad tętniakami aorty brzusznej w swoich ośrodkach opieki trzeciego stopnia, ale wykonywać rutynowe procedury bardziej efektywnie pod względem kosztów w ambulatorium ośrodki opieki przy głównym kampusie. Czerpanie korzyści z systemu wymaga jednak trudnych wyborów, które jednostki nie będą dostarczać tego rodzaju opieki. Wyeliminowanie powielania i nadmiaru możliwości, zamykanie niewłaściwych stron i przenoszenie opieki na tanie lokalizacje wymaga konfrontacji z ciernistymi problemami ego i polityki. Jednak taka redukcja kosztów strukturalnych wykracza daleko poza przyrostowe cięcia, powszechne zwolnienia i ogólne redukcje kosztów korporacyjnych, które są typowe dzisiaj.
Ostatnim pytaniem strategicznym staje się wówczas: Jaka jest nasza właściwa gęstość geograficzna i zakres. Czy system ma odpowiednią koncentrację i rodzaje usług i miejsc. Czy ustanowienie lokalizacji ambulatoryjnych poza miejscem pracy zwiększyłoby wartość. Czy ślad geograficzny organizacji maksymalizuje wartość. Jak szeroki region jest potrzebny do złożenia objętości w określonym stanie wymaganym do osiągnięcia najwyższej wartości dla pacjentów. Czy fuzje są niezbędne do zbudowania potrzebnej ilości, czy też organizacja powinna rozwijać się poprzez partnerstwa i powiązania. Takie decyzje muszą zawsze opierać się na rosnącej wartości, a nie na przychodach. Rozszerzanie, łączenie i partnerstwo nie są strategiami, ale potencjalnymi narzędziami do poprawy wartości na poziomie i na poziomie systemu.
Te sześć pytań jest współzależnych, a wybory muszą się nawzajem wzmacniać. Często będą zakłócać życie dobrych, ciężko pracujących ludzi, w tym lekarzy. Ale strategia zakotwiczona w wartości jest z natury dobra zarówno dla pacjentów, jak i dla satysfakcji zawodowej tych, którzy się nimi opiekują.
Strategia wymaga od liderów skłonności do dokonywania wyborów, kierowania ich egzekucją i organizacji Przywództwo w organizacjach opieki zdrowotnej ma raczej charakter raczej zarządzania niż wyboru, a wybór lidera często opierał się na referencjach badawczych, pozostawiając firmę kliniczną opartą na rozmachu i reputacji. Ale przyszły sukces zależy od zdolności organizacji do tworzenia wartości dla pacjentów. Przywódcy muszą upewnić się, że wszystkie działania są dostosowane do tego celu. Na rozwijającym się rynku konkurencyjnym dobrze się rozwijają tylko organizacje, które naprawdę rozumieją strategię.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Od Harvard Business School (MEP) i Harvard Medical School (THL), Bostonu i Press Ganey, Wakefield (THL) – wszystko w Massachusetts.

Materiał uzupełniający
Artykuły cytowane (27)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (6)
[hasła pokrewne: stomatolog Warszawa, Gliwice stomatolog, spreżyny talerzowe ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Gliwice stomatolog spreżyny talerzowe stomatolog Warszawa